FORUM .

.

R
relfie 24/11/2005 13:25
129.125.145.*

New Years Eve

Phalanxers!

Een paar keer op de kring en dispuutsavonden heb ik een loze kreet gehoord om oud&nieuw met elkaar te gaan vieren. December nadert en ben dus druk bezig met de invulling van de feestdagen en wil graag alle alternatieven tegen elkaar afwegen. DUS wordt er daadwerkelijk iets georganiseerd om het jaar 2006 in te luiden met zn allen of niet. Enne Alies had het over de nieuwjaarsduik op de dispuutsavond, en toen hebben we maar ff besloten om dat ook op het forum te gooien, dus bij deze.

Mij lijkt het me wel leuk om in Grun oud&nieuw te vieren, is weer eens wat anders als rotjes afknallen in Wezep. Maar goed laten we maar even kijken of er animo voor is!

mzzls!

Ralph

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

N
Nynke 29/12/2005 12:53
127.0.*
Ik ben ook wel voor oliebollen bakken en idd gourmette is btje omslagtig (?) enzo. Ach en moeten we ergens gourmetstel vandaan toveren.

Maaruh ik ben nog wel voor iets samen te eten hoor. We kunnen zaterdag wel met paar inkopen doen toch?

Liefs Nyn

J
Jolien 29/12/2005 13:13
217.123.161.*
He Veurink!! Supertop joh, gezellig dat je er ook bent!! Heb je sms ook gehad hoor!! Over het eten, ik wil (samen met iemand of meerdere iemanden) zaterdag overdag wel eten kopen en meehelpen met koken at stephans. heb de oliebollenmix nog nie, ga zo ff kijken wat er nog te krijgen valt. Misschien idee dat de mensen die bier e.d. willen dat zelf of in overleg met de anderen meenemen?? Dat scheelt ons weer sjouwwerk en ervan uitgaande dat er vrouwelijke iemanden zijn die mij wel willen helpen met de boodschappen zijn we natuurlijk helemaal overtilt als we dan aankomen bij stephan en hebben we gewoon een steke mannenarm nodig. Oh stephan die aldi bij jou is natuurlijk ook open, hehe handig...... Oh en nog iets, vinden mensen het leuk om spelletjes te gaan doen ofzo??? kolonisten, kaarten, spel met de doos..... is een optie... Nou heel verhaal... tot snel

R
relfie 30/12/2005 16:27
82.73.155*
beetje onsamenhangend verhaal, en idd lang, maarre als ik moet helpen moet je het maar gewoon zeggen Jolien!

:< :>

R
Ronald 31/12/2005 15:49
82.73.234*
Hoelaat, wat, waar, waarom en hoe dan?

S
Stephan 31/12/2005 16:15
82.170.138.*
Ik heb uit betourbare bron vermomen... 18u00 bij mij, oudjaarsavond, omdat het vet cool is, hoe? eten, drinken, feesten, enz enz

J
Jeroen 01/01/2006 16:54
82.74.118*
Waerde leden der PhalanX

Ik heb van u allen genoten tijdens het O&N feest.

Verbroedering HOOG!

Uw van Kampen

R
relfie 01/01/2006 21:40
62.166.89.*
Hee mensen dat was lachen he gister! ik heb echt een goed oud en nieuw gehad, ook de verbroeder / verzusterlijking met contrast buitengewoon waardevol. Op naar een jaar met God en met ons supermooie dispuut Phalanx!

gegroet aardlingen

J
Jopie 01/01/2006 22:34
217.123.161.*
He alien relph, deze aardling groet u ook en wil u danken voor uw geweldige inzet met de oliebollen maken, vooral de mix appel/krenten/ananas was geweldig (volgens mij heb je ze bijna allemaal voor mn neus weggegeten) Mensen ik vond jullie top, ik hoop dat t enigzins weer bewoonbaar is geworden in huize Stephan, was er niet met de schoonmaak, hoop dat anderen nog even hebben geholpen..... Hoe hebben jullie de eerste dag verder doorgebracht?? Ik tot 14.00 in bed, daarna ontbijten en douchen en eten en met de trein naar tukkerland... ok very interessant dus hou nu maar op. Beste wensen allemaal en hoop dat dit jaar veel mooie dingen gaat brengen zowel persoonlijk als voor PhalanX!

S
Stephan 02/01/2006 09:46
82.170.138.*
Huize stephan is bewoonbaar, het viel eigenlijk best mee (daarom heb ik ook gwoon maar ff snel in mn eentje gedaan duurde maar half uurtje ofzo..)

J
Jopie 02/01/2006 16:04
217.123.161.*
Gelukkig maar!! Heb je nog veel verloren chocopinda's, borrelnootjes en stukjes kaas gevonden?

S
Stephan 02/01/2006 16:51
82.170.138.*
Jah en ik heb ze allemaal opgegeten

N
Nijn 02/01/2006 17:06
127.0.*
Heej Lieverds,

Ik vond het ook toppie afgelopen O & N!!! Ik heb er zeker geen spijt van dat ik ben gekomen, heel erg bedankt.

Bij deze wil ik ook de rest, die niet aanwezig waren, een heel gelukkig en gezegend 2006 wensen! Ik wens alle goeds voor ons dispuut.

En zoals met mij vele anderen, vond ook ik de zusterlijke verbroerdering met de Contrasters heel erg aangenaam. Dat is ook zeker voor herhaling vatbaar. Het verblijdde me om eens wat liefde tussen twee disputen te zien in plaats van afgunst. Dus B'vo, Contrast en Phalanx HOOG!!

Ik zelf moet wel weer ff bijkomen van de lange nacht. Ik heb de hele ochtend en een deel van de middag weggeslapen! Maar ik lag er dan ook niet vroeg in... ik schrok echt toen ik om 15.30 uur pas wakker werd haha. Maar goed, avondeten werd zowat ontbijt en verder relaxen!

Ik wens jullie nog een fijne vakantie toe,

Dikke knuffel Nynke

R
Reuven 02/01/2006 18:38
129.125.156.*
Yeess! Ik vond het ook supermooi mensen en inderdaad, de gezelligehdi met Contrast was ook zeker voor herhaling vatbaar.

Maar hoe heeft de rest het gehad? Spreekt!

Sowieso wil ik iedereen via deze weg ook al een gezegend jaar toewensen. Mijn wens is dat we als personen, als dispuut en als vereniging zullen groeien. Naar God in de eerste plaats, maar daaruit voortvloeiend ook naar elkaar. Zodat iedereen steeds meer een plek zal hebben om op terug te vallen, zodat we elkaar werkelijk tot steun kunnen zijn en zodat we elkaar, door elkaar steeds beter en dieper te leren kennen, echt kunnen opbouwen. Dit alles het ultieme doel dienende, nl. elkaar bemoedigen in geloof en elkaar aansporen tot het uitstrekken naar een steeds intiemere en persoonlijkere relatie met de Heer. Hij is Immanuel, God met ons, ook voor ons als dispuut, ook dit jaar.

Be blessed,

Ruben

T
Tryntsje 02/01/2006 21:15
213.10.229.*
Op die woorden kan ik alleen maar Amen zeggen!

Mooi gesproken!

Gezegend 2006 voor de mensen die ik nog niet gezien heb!

Ik heb op nieuwjaarsdag de VBG bezocht om 11:30 samen met de 2 vrienden uit Delft en Ralph. En nadat ik smiddags de zooi hier opgeruimd had ben ik ook nog maar even in de Jeruzalemkerk geweest, erg tof trouwens!!! En daarna naar Heerenveen teruggegaan, om daar lekker vroeg naar bed te gaan zodat ik uitgerust aan het werk kon vandaag *gaaaaaap* . Trusten lieve mensen

liefs Tryntsje

A
Allard 03/01/2006 23:35
82.73.97.*

Beste mensen,

het is een beetje laat...(imiddels alweer bijna 2007).....maar ik wou toch nog even melden dat ik het zeer gezellig vond met oud en nieuw! Misschien kunnen we in de toekomst nog eens gezamelijk iets ondernemen met onze zeer mooie disputen!

Ik hoop u allen spoedig in gezondheid weer te ontmoeten!

Gegroet,

Allard.

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |