New Years Eve
Phalanxers!
Een paar keer op de kring en dispuutsavonden heb ik een loze kreet gehoord om oud&nieuw met elkaar te gaan vieren. December nadert en ben dus druk bezig met de invulling van de feestdagen en wil graag alle alternatieven tegen elkaar afwegen. DUS wordt er daadwerkelijk iets georganiseerd om het jaar 2006 in te luiden met zn allen of niet. Enne Alies had het over de nieuwjaarsduik op de dispuutsavond, en toen hebben we maar ff besloten om dat ook op het forum te gooien, dus bij deze.
Mij lijkt het me wel leuk om in Grun oud&nieuw te vieren, is weer eens wat anders als rotjes afknallen in Wezep. Maar goed laten we maar even kijken of er animo voor is!
mzzls!
Ralph
You're number five. I'm number one. Welcome to spectre, old man.
Ik ben er denk ik ook bij
gezelligheid
wie zijn die 5 mensen?? hebben die 5 mensen wel mooi vuurwerk?
Oei wat eng, mijn eerste reactie op t forum (maar na al die aanmaningen kan ik niet anders...)
Ik wil graag nr. 6 zijn....en btw, en klein groepje is ook niet erg....gewoon gezellie
whoops...nr. 7 natuurlijk, sorry strategos
hee ellen leuk dat jij ook eens na 3 maanden langs komt op het forum

! gezellig zeg! nou goed ben ik al inbegrepen bij die 7 mensen? if so dan wil ik graag nummer 3 zijn, zoniet ben ik nu nummer 8. goed gezellig hoor

groetjes
Heej mensen wat leuk dat er meer in zijn voor een strijdlustig nieuwjaar... enig ide hoe en waar we dat gaan doen al? Bij Ruben is wle mooi dicht bij de stad, bij bij zou misschien ook wel kunnen... maar dan is het wel handig als ik een briefje kan ophangen
Shit man, word ik ook nog es wakker. Wat een activiteiten op het forum, leuk, aardig, maar o zo irrelevant, want ik moet nu toch echt es emotioneel afstand gaan nemen van het fijne, warme badje Phalanx genaamd. Oja, ik ben probably wel in Groningen, want ik woon er, ghehe..
Leuke sait btw
Ik ben met oud en nieuw in roden. In roden is alijd wat te beleven, dus voel je vrij om dan ff langs te komen. Misschien tot dan.
hebben we al een locatie? mijn crib zou eventueel wel mogelijk zijn, alleen krijgen sommige mensen een houten kont, want ik heb nie genoeg stoelen
bye bye zwaai zwaai
Okee, voor alle duidelijkheid even een inventarisatie. Alle mensen op n rijtje betekent het dat
Ronald: kweenie, Ruben:wel, Ralph:wel, Ditmar:nie, Stephan:wel, Mathijs:nie, Wouter:kweenie, Jouke:nie, Alies:wel, Jolien:wel, Nynke:nie, Leonie:nie, Rein Jan:nie, Jacquelien:kweenie, Tineke:kweenie, Anita:nie, Anne:nie, Fiona:kweenie, Ellen:wel, Jiska:nie, Tryntsje:nie, Marije:kweenie.
Ja, ik ben soms een beetje te gestructureerd. Zouden de mensen die het hier niet mee eens zijn (en vooral de mensen van wie ik denk dat ze het nog niet weten) even willen aangeven wat ze gaan doen? Dan kunnen we een beetje kijken hoeveel oliebollen we moeten bakken enzo….
Een heel fijn weekend, en remember: God houdt van je! (maar ik ook hoor)
Eehm, het is geen 100% nee bij mij. Ik moet nog steeds ff reactie terugkrijgen van 'mijn' heren uit Delft die langskomen. Maar die zijn niet zo mailerig geloof ik

binnenkort maar ff bellen...
Kan best zijn dat we later nog ff langskomen ofzo of in de stad ergens afspreken.
Je moet overal kaartjes voor hebben in de binnenstad of niet?
Zet mij ook maar op de kweenie lijst :< Wordt er verder ook nog lekker gedineerd ofzo? Of gourmetten is misschien ook een leuk idee als iemand een gourmetstel kan regelen...
ja het feest kan op zich ook bij mij (schuitendiep) worden gevierd.
Jullie kijken maar even. mijn deur is in ieder geval in principe ook open.
Be blessed,
Ruben
Het kan overal wel worden gehouden, maar het is niet handig als het op meerdere plekken tegelijk wordt gehouden :< Dus eigenlijk de relaxte opties zijn bij ruben of bij mij? Wat gaat het worden?
Tromgeroffel... spannend spannend... we've got 5 days left tot decide