FORUM .

.

E
Een Utrechtse Phalanxfan... 09/05/2006 00:52
80.126.59.*

Update site en foto's?

Gaan jullie de site nog eens updaten met leuke info en nieuwe foto's?

Een Utrechtse Phalanxfan, die het gebeuren van 'the army of Christ' met interesse volgt...

PS. Doe de groeten aan 'that depends' alias R.J.E. te G.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

N
nyn 11/05/2006 17:45
145.99.235*
Ik bedoel natuurlijk Duzz

A
Anita 11/05/2006 20:47
82.73.36.*
Indd......waar gaat dit over? Kan iemand niet ff een leuk inderwerp bedenken zodat we onze (op dit moment nog) matige site kunnen opfleuren....oh ik heb misschien wel een ideetje....geen idee of jullie er zin in hebben....maar dat zien we wel....andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom

D
Ditje 29/05/2006 23:23
213.10.229*
Will the real Utrechtse Phalanx fan please stand up? Na enige uiteenzettingen over nummerieke waarden, welke men kan verklaren door simpelweg een andere computer te gebruiken, wil ik deze persoon vermanend toespreken aangaande de vermaledijde gedachtespinsels, die hun weerklank vinden in deze post-moderne versie van het forum Romanum. Overigens, ook gij, Rein-Jan, verdenk ik ervan deze hele conversatie in scène te hebben gezet, al ware het alleen maar omdat u RJE te G (uzelf?) de groeten doet. Mijn verdenkingen worden gesterkt door het door u gebezigde, en door personen van een dergelijk elan veelvuldig aangewende, fictieve e-mailadres. I'm watching you...

S
steen 29/05/2006 23:54
82.170.138.*
De nieuwe site krijgt biometrische herkenning om dergelijke toestanden te voorkomen

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |