FORUM .

.

J
Jis 22/12/2005 17:26
82.73.142.*

Girlz Only

Lieve lieve sportieve dames der PhalanX!

Vandaag is er toch zo'n mooi idee ontstaan tijdens een half uurtje hard zwoegen in het iets wat koude water van de Parrel met een mooie neger voor onze neus...

Aquarobics is namelijk super lache! En wij dachten dat we best hier een mooi damesPhalanX activiteit van konden maken. Gezellig, het neemt niet veel tijd in beslag en vooral na deze vetvolle wintermaand noodzakelijk

Ik ben benieuwd hoeveel animo hier voor is! Laat even hier een reactie horen en bespaar mij een overvolle mailbox

Dikke Kus en veel liefs,

Jis

PS: Voor de jongens die toch stiekum meelezen: Foei, maar het getuigd wel van een stukje vrouwelijkheid (nl nieuwschierig!!!!) dus wanneer de drang niet meer te houden is mogen jullie ook wel een keertje meetrappelen in het water hoor

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

L
Leonie 29/12/2005 15:58
130.89.217.*
Overgehaald door de mooie omschrijving van de instructeur en door het enthousiasme van onze mannen zal ik het een keer een kans geven ...

L
Leonie 05/01/2006 14:59
145.98.203.*
Heeft er toevallig ook iemand zin om met mij een cursus Yoga te doen volgend blok? Het is geloof ik op dinsdagmiddag. Lijkt me wel een keer grappig om te doen!

S
Stephan 05/01/2006 18:20
82.170.138.*
Mij zelf tonend als een man die girlz only forums leest vraag ik Leonie wat ze denkt dat dit inhoudt. Ik heb tot voor kort yoga altijd geassocieerd met een occulte ontspanningstechniek... dus daarom paar vragen, if you don't mind (al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust )
1. Wat houdt het precies in?
2. Denk je dat het voor jou als chrsten verandertwoord is?

sorry als ik nu iets te dwingend of negatief overkom, is niet mn bedoeling, maar ben wel benieuwd hoe je hier over denkt!

L
Leonie 06/01/2006 10:34
130.89.217.*
Je mag gerust vragen stellen hoor Stephan en ik had deze opmerking ook wel verwacht... Ik denk dat het verkeerd is om yoga om als levensstijl in je op te nemen. Wat ik echter van mensen gehoord heb van deze cursus is dat er van je verwacht wordt dat je in allerlei vreemde poses in evenwicht behoord te blijven enzo. Het leek me gewoon hilarisch om hier eens aan mee te doen. Ik weet dat er dan over het algemeen gesteld wordt dat je je er sowieso niet mee in moet laten, maar ik ben niet bang om beinvloed te worden door het spirituele van yoga. Ik wil het gewoon weleens meemaken en een beetje lol hebben... Wat vinden jullie hiervan? Naief?

S
Stephan 06/01/2006 12:23
82.170.138.*
Hangt er een beetje van af denk ik in hoevere het spirituele deel naar voren komt. En al hoef je zelf misschien er niet zo snel bang voor te zijn, denk ff aan wat paulus zei... wees geen stuikelblok voor gelovigen met een strenger geweten... en pas op dat als mensen weten dat je christen ben, en ze je naar een yoga cursus zien gaan, ze niet zullen denken dat alles van yoga gelijk goed is, waardoor ze weer een verkeerd beeld van geloof zouden kunnen krijgen (meer dan ze waarschijnlijk al hebben). Nou jah, ff wat gedachten erover van mijn kant

R
RJ 06/01/2006 15:28
213.10.245*
Mag ik jullie een parabel vertellen? Okay: Lang, lang geleden heeft een man eens meegedaan aan een agoy-cursus. Het was een hele ervaring, in die zin dat hij spierpijn had de rest van het jaar. Toen de man terugkwam van de agoy-les, was zijn huis afgebrand. Zijn vrouw en kinderen en zijn hele familie waren ge-emigreerd naar Turkije. Hij zag nog net hoe zijn trouwe hond zich verslikte in een bot, met een fataal gevolg: de hond zou nooit meer op een bot vreten. In de brievenbus trof hij een brief aan de van de gemeente met daarin een aanmaning van 2 miljoen euro voor het kappen van een boom zonder vergunning.

De man wist niet waarom dit ongeluk hem had overkomen. Leonie, denk jij dat jet het wel weet?

S
Stephan 06/01/2006 21:19
145.53.101.*
Mag ik voor Leonie antwoorden (mag Leonie zelf ook nog doen. Ik wil eigenlijk paar vragen stellen.
1. Waar gebeurd? (Zo ja, is dit een bekend verschijnsel bij mensen die hieraan mee doen?
2. Bron?
3. Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen?

Vergeef me als ik te kritisch ben, maar ik heb niet het idee dat dit soort 'parabels' erg inhoudelijk of zinvol ingaan op de kwestie, of als argument gebruikt kunnen worden.

L
Leonie 07/01/2006 16:13
130.89.217.*
Om heel eerlijk te zijn, voel ik me niet zo geroepen om hierop in te gaan... Over wat jij zei Stephan dat het belangrijk is in hoeverre het naar voren komt... ik geloof niet dat er zozeer in wordt gegaan op het spirituele bij de Aclo. Ik wil gewoon wel eens weten wat daar geleerd wordt, zodat ik misschien ook echt een oordeel kan vellen over yoga of andere christenen die een yogacursus bij de Aclo willen gaan volgen.

R
RJ 09/01/2006 19:06
213.10.245*
Mensen, natuurlijk was mijn post onzin. De parabel was zelfbedacht, zoals de meeste parabels, en het was onzin, wederom zoals de meeste parabels.

Hoe dan ook, mijn excuses gaat uit naar hen, die aanstoot genomen hebben aan mijn post, alsmede naar hun nabestaanden.

S
Stephan 09/01/2006 19:53
82.170.138.*
U heeft mij zeer waarlijk inden maling genomen Misschien ligt het aan het feit dat ik soms vergeet dat 99% van wat u schrijft onzin is, of door het ontbreken van intonatie, in ieder geval is mijn hart weer verlicht :>

L
Leonie 09/01/2006 20:06
145.98.203.*
Vandaar dat ik mij dus niet zo geroepen voelde om er op in te gaan...

S
Stephan 09/01/2006 20:18
82.170.138.*
Ik geloof er niets van

R
RJ 09/01/2006 21:48
213.10.245*

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |