FORUM .

.

R
relfie 16/05/2006 11:30
82.73.155*

disputenstrijd

lieverds

ik zag dat ik een dubbelrol heb!!! dat ik ook AIA moet doen, heeft iemand zich gerealiseerd dat ik de vorige keer niet voor niets ben uitgetrapt uit de selectie voor het songfestival optreden. maar goed misschien is het idee dat ik meteen neergeschoten wordt dan verwond ik de mede AIAers ook niet

goed ik ga ff oefenen

tot vanavond mensen; ik ben er ong half negen

griets

ralph

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
relfie 16/05/2006 11:36
82.73.155*
wat een stuk.........

E
Een Utrechtse Phalanxfan... 17/05/2006 00:50
80.126.59.*
Gefeliciteerd met jullie prachtige overwinning waarin chickie Pool natuurlijk de oscar voor de beste bijrol verdient!

S
Steen 17/05/2006 11:02
82.170.138.*
Ineens is daar de vraag, hard, ongenadig en niet te negeren, een vraag die in mijn gedachten brandt, een vraag die ik welhaast dwangmatig hier stel, in de ijdele hoop op een tevredenstellend antwoord. O wat moet ik als er geen antoord komt, of het antwoord mij niet tevreden kan stellen, maar slechts mijn angst bevestigd, waarbij ik mij nu gelijk afvraag of het antwoord uberhaubt iets kan bevestigen, of dat het antwoord door storende factoren als beleefdheid minder dan de hele waarheid en meer dan aleen de waarheid in zich draagt. Toch stel ik nu hier mijn vraag, nog even dwangmatig, in mijn angst bevestigd door de spelfout die een zeker persoon hier zo achteloos maakt...

Mijn vraag, met mijn bespiegelingen erop hierboven kort uiteengezet, is deze

(Besef het risico dat je neemt als je nu doorleest)

Is 'een Utrechtse Phalanxfan' een fan van het dispuut PhalanX als geheel, of slechts 1/19 deel, namelijk 'chickie Pool'?

R
relfie 17/05/2006 15:09
82.73.155*
steen, jij als communicatiewetenschapper zou een stuk efficiënter met je woorden om kunnen gaan....

A
Anita 17/05/2006 16:07
82.73.36.*
Als je gelijk hebt, Steen, dan wordt het hoog tijd dat we de Utrechtse PhalanX fan een keer uitnodigen en dat hij ons allemaal leert kennen.

En wie weet is hij dan ooit een fan van 100% PhalanX.

Y
Yizz 17/05/2006 16:58
82.73.142.*
OOHHH jongens!

Ik heb echt ontzettend genoten...ik vond het echt heel tof. Dat we zelfs van zo'n onzin stuk een ontzettend leuk stukje toneel kunnen neerzetten he. Is er al iemand gevraagd door die usva-bestuurder??

Toppers!

N
Nynke 17/05/2006 19:16
129.125.155.*
HOOOOOOOOI, kvond het ook superrrrleuk, sterker nog het was ommeunig leeuuukk haha

Heej vriendjes en vriendinnetjes, en zei die luisteren via de kerktelefoon, ik vond het heel erg gezellig gisteren!! Khad ff geen zin meer, maar door jullie ben ik weer flink opgepept. PhalanX hoog!

A
Anita 18/05/2006 01:25
82.73.36.*
Zeker mooi:

Hoorden julli trouwen ook de jury bij de uitslag? Het was zoiets:

"In het begin werd dit goede stuk neergezet en ergens wisten we dat het niet meer overstegen kon worden"

En ze waren heel snel tot de conclusie gekomen dat wij moesten winnen.

ZOuden Tineke en Marije om half 10 voor de uitslag hebben gebeden.

als laatst nog: ik ben zo blij....dat ik mezelf een phalanxer mag noemen (zoals sommigen hebben gezien, wordt zelfs mijn persoonlijke klerenkast al PhalanX....het hoort bij mn identiteit)

A
Anita 20/05/2006 22:37
213.134.229*
Het is fijn om nu te weten hoe onze Utrechtse PhalanX-fan eruitziet....toch ben je nog een keer van harte welkom, zodat we de geliefde van onze geliefde Ellen beter leren kennen.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |