FORUM .

.

R
RJ 09/12/2005 12:30
195.85.146.*

Eheu!

Ach! Helaas!

Mij is ten gehore gekomen dat 3 waardige leden der PhalanX ons prachtige dispuut gaan verlaten. Waar ik in 's normale levens de nadruk gelegd zou hebben op het grote verlies binnen onze gelederen, wil ik, niet in het minst om de invloed van medicijnen, welke door mijn aderen vloeien, dit keer graag wijzen op hetgeen er te winnen valt.

Deze groep helden gaan het voortouw trekken in ee nieuw dispuut. Gelijk de verkenners de vertouwde formatie der phalanx verlaten om hun levens te riskeren achter vijandelijk linies, zo verlaten deze jongelui hun vertrouwde groep om een 'home' te gaan creeren voor nieuwe sjaars.

Anywhy, het moge duidelijk worden uit het voorgaande dat het mij vrij staat zowel deze mensen succes te wensen bij hun leven na PhalanX, als voor te stellen een vette afscheidsactiviteit te houden, niet alleen om te vieren dat deze mensen gaan helpen een nieuw dispuut op te zetten, maar ook om op een feestelijke manier afscheid van hen te nemen als dispuutsleden.

Uw aller RJ

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
RJ 12/12/2005 18:18
195.85.146.*
Begrip, voor het uitblijven van reacties, is niet daar.

R
Ruben 13/12/2005 13:42
84.82.254.*
Ja sorry RJ voor het uitblijven van een reactie.

Er komt een mooie activiteit, we moeten alleen nog even kijken wanneer.

Kalm, kalm, kalm

Be blessed (zelfs als je in een medical detention centre zit)

Alfa Bird

R
RJ 13/12/2005 18:48
195.85.146.*
Ik wacht op een officiele bevestiging van de betreffende alledged leaving members...

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |