Beste mensen, ik was helamaal oblivious van het feit dat dit forum al actief was. Bij deze mijn bescheiden bijdrage.

Ik durf te stellen dat dit forum nog eens het centrum zal worden van de communicatie binnen het dispuut. Als ware het een kloppend hart of een zenuwcentrum, waar niet alleen alle activiteit zich centreert, maar van waaruit deze ook divergeert naar delen te obscuur alsmede triviaal dat het belang ervan nu eens te groot voor den voorstelling mensches lijkt te zijn, dan weer in de vergetelheid raakt, gelijk zij die de Styx zijn overgestoken in de vergetelheid raken. Nu dan, het is mijn groot voorrecht te constateren dat niet alleen de zogenaamde lay-out, maar ook de inhoud van deze persoonlijke, doch proffessionele website geheel naar de sfeer van ons hooggeachte dispuut is ingericht. Het zal deze dan wel gene dan uiteraard niet versteld doen staan, dat in het midden van zulk een fantastische ende unieke omgeving, ik me vanuit het diepst van mijn ziel bezwaard voel, die stap te nemen die menig een dolende ziel in het verderf zou doen storten: het plaatsen van deze post.

Het staat mij vrij, naar klassiek gebruik, u te groeten, u toewensend alle gezondheid en zegen die een vrij man onder de zon zou kunnen gebruiken.

Uw aller RJ